август 04, 2012

Пепеляшка ..

или

Една оживяла приказка ..


С огромно удоволствие днес ще ви представя кадри от приказния ден на една красива двойка, решили в пряк и преносен смисъл да претворят в реалност един неповторим момент от живота си в приказен такъв, споделяйки го с близките им хора и част, от който имах невероятната радост да бъда и аз самата. За което изказвам още веднъж сърдечната си благодарност към тях!


Преди известно време публикувах поканите за приказното събитие,



а днес ще покажа и част от останалите нещица, които имах честта и удоволствието да направя за този специален ден.


Максимата Красотата е в детайлите!, която лично аз следвам и която за мен е основополагаща във всичко, което правя се оказа максима и за самата прекрасна младоженка, за чието доверие към мен съм изключително благодарна и което предопредели удоволствието и сърцето, с което подходих към всеки един детайл, който следва общата линия и е част от цялата приказна картина, като се започне от поканите, следвани от подаръчетата за гости, tablecards и пр. и пр. детайли.


Разкошната украса и аранжировки от цветя са дело на Роси, Дари и магазин за цветя ЦВЕТНО, професионалисти в своята област, с които е истинско удоволствие да се работи!


И сега лек фокус и към част от детайлите, които правих с огромно удоволствие - започвам с подаръчетата за гостите - мини книжчици с дървени корици и приказно съдържание, в цветовете на сватбата, чиито разделителчета са table cards с имената на гостите.


Table-ките за масите, изпълнени от дърво и в съответен цвят. Силуетите на Пепеляшка и Принцът са повлияни от разкошните рисунки на Э. Булатова и О.Васильева, любима, любима моя книжка от моето детство, руско издание. Което още веднъж потвърждава моята убеденост, че нищо случайно няма. :) Феята-кръстница, Бруно, Газ, Луцифер - герои от едноименния филм на Дисни. Ето и част от тях -



Държачите за салфетките и същият елемент за украса на завесите в балната зала, който елемент фигурира и в самите покани.




Замъкът върху сватбената торта


Имах и поръчка от сестрата на булката да направя поздравителна картичка като изненада за младоженците. Искаше ми се да е нещо, което наистина приятно да изненада и поръчителката, и булката и естествено да следва основната линия и тема на сватбата. Затова заложих на кутийка a la Agnieszka и едно мини-мини албумче-картичка.









И една скромна картичка, съдържаща моето сърдечно пожелание към младоженците.

5 коментара:

Veni каза...

Какъв коментар да се остави след толкова красива история и снимки :) Безмълвна съм :) Страхотна работа си свършила, а резултата е зашеметяващ :) Браво :) и Горчиво за младоженците :)

Katya Kovacheva каза...

Поздравления, справила си се страхотно и допринесла за приказна атмосфера на това вълнуващо събитие!

Miss Emerald каза...

Светле, респектирана от всичко, което си направила за тази приказна сватба, просто не знам какво да напиша! Възхищавах се на всеки детайл от всичко и се опитах да си представя колко щастливи са били младоженците, че тяхната приказка е започнала по толкова красив начин!

isi каза...

Останах безмълвна!Много приказно...искам да съм Пепеляшка...

Mia каза...

Толкова красота и романтика има в тази публикация! Чак за миг ми се прииска да съм булка :P