август 24, 2012

Цветове


Ако можеше
да уловиш
пеперудите
в стомаха ми,
когато мисля за теб,


когато те видя,
когато светът
ми припомни за теб
и
те бутне
право
към мен,


сигурно щеше
да си направиш
цял зоопарк с пеперуди,


едни такива
различни по цвят,
големина
и крила,


но с еднакво трептене,
когато летят,
т.е.
когато те има.


Ако можеше ...
щеше да видиш
най-красивото
пърхане,


влюбване,
случване.


За теб.


Щеше да видиш
моите пеперуди,
които танцуват
само за теб


на твоята музика
под нашето небе ...

стихове: Емилия Найденова

3 коментара:

Toni каза...

Много красиви картички! Последната ми е фаворит, влюбих се в нея. Моля те да си махнеш от настройите проверка с думи на коментарите.

Neli каза...

Ооооо, Светле! Толкова нежност и романтика! Напълни ми душата! Благодаря ти, за участието в крилатото предизвикателство!

*щурчо* каза...

Красота и за очите и за душата..- истинска симфония от цветове и думи..
Благодаря ти..