септември 01, 2012

Рециклиране на хартия


Внимание! Опиташ ли веднъж, води до пристрастяване!


Мислех го доста отдавна, но някак ми се струваше прекалено трудоемко, времеемко и леко невъзможно в домашни условия, а всъщност се оказа изключително забавно и съвсем реално постижимо дори и с подръчни средства. Трябват само пасатор, домакинска цедка и огромна доза желание да експериментираш.
Част от работата ми е свързана с много и най-различна ръчно правена хартия, но съвсем друго е усещането и не намирам думи, с които да опиша удоволствието, което изпитвам, когато аз самата си я правя .. да съчетаваш цветове, аромати, да забъркваш смеси, да украсяваш, декорираш, втъкаваш .. това е вълшебство .. истинско вълшебство ..


.. да даваш нов живот на малките остатъчни парченца хартия, които сърце не ти дава да изхвърлиш ..


Магия, която те завладява безвъзвратно ..


Това са съвсем първоначалните ми опити и знам, че имам още много, много да се уча!


Има стъпки, които задължително трябва да се следват и спазват, за да се получат нещата, но всичко останало е изключителна импровизация и въображение ..
Уникална е възможността да си направиш хартия с любимите аромати, цветове, цветя, релефи ..

.. с мирис на море и кафе


.. събрала в себе си свежестта на планински мъх


Засега е това откъм мои хартии :)), а аз продължавам с опитите и забавлението с тях! :)

И тъй като този месец блогчето ми прави точно три годинки от началото си съм ви подготвила една почерпка, отново по Creative-ски, която до 6-ти септември трябва да е налична, затова ако ви е интересно - заповядайте пак! :)
И само да вметна, че не съм забравила и дамите от списъка ми за handmade подаръче. ;)

3 коментара:

Te4eto каза...

Трудно ми е да повярвам, че чак сега си опитала! Иначе доколкото ми е известно с каквото се захванеш го правиш добре - и с хартията няма как да е различно.
А аз може би съм робот - трудно разчитам буквите на думата за проверка.

Kakichka каза...

И аз отдавна се каня да пробвам това с ръчната хартия, но имах същите опасения, че може да се пристрастя. Твоите първи опити са великолепни, в което не съм се и съмнявала...

Veselina каза...

Прекрасни и много впечатляващи първи опити! Много нежни хартии са се получили!