септември 16, 2012

Розово сияние

в пурпурен обков


Отдавна съм открила за себе си особеното очарование, което се крие в импровизацията при забъркване на боички и разни други смеси за постигане на желан цвят и различни текстури.


Спазването на норми и правила в това отношение въобще не е за мен. Изхождам единствено от удоволствието да експериментирам и провокирам сама себе си.


Бял картон за основа, парченца тюл, боички, няколко отпадъчни късчета хартия, включително и моята рециклирана такава.


И .. розовите очила, които все още не съм свалила, въпреки постоянните и непрекъснати опити на живота да ме принуди да го направя.


Участие в КП "Арт картичка" (ако отговарям на условието за това :)

7 коментара:

Kakichka каза...

Светле, както и друг път съм казвала, ти олицетворяваш понятието АРТ-картичка! Както винаги - невероятно съчетание, страхотни цветове и чудна картичка.
Благодаря ти, че я направи за моето предизвикателство.

Miss Emerald каза...

Светле, недей и да сваляш розовите очила! А твоята картичка ми помогна да върна доброто си настроение, да сложа отново моите розови очила /за това ти казах да не сваляш твоите, някои гледки хич няма да ти харесат/, да се усмихна и най-вече - да се насладя отново на невероятния ти талант! А този чадър е толкова невероятно готин и така добре да подхожда на едни розови очила!

BEARKIS каза...

Прекрасно пурпурно настроение внасяш в моята есенна тъга!!

Didi Georgieva каза...

Светле- не си махай розовите очила,защото с тях твориш на МАХ!

Toni каза...

Невероятна картичка! Направо не мога да откъсна очи. Много красива и оригинална!

*щурчо* каза...

Светле, картичката ти е просто..АРТ..
Много харесвам експериментите ти, а с това пурпурно ме усмихна..
Мисля си,че всички имаме нужда от розови очила за да оцветим живота си.Твоя поглед през тях ми харесва..Има нещо ретро, нещо навяващо спомени, нещо..типични твое.. Благодаря ти за удоволствието!

Veselina каза...

Не знам какво да кажа за тази картичка, толкова много ми харесва! Прекрасна е!