септември 22, 2012

от вас за мен

Получих първите си картички и бързам (в първата ми възможна пролука свободно време) да споделя с вас и публично да се порадвам на красотите, на които съм горда и щастлива собственичка. :)
Своевременно ще обновявам тази ми публикация с всяка получена картичка.
За моето candy може да прочетете тук. Срокът за включване е 31 октомври т.г.
Излишно е да казвам колко много се радвам на всяко ново писъмце и красотата, която откривам в него! Благодаря Ви за милите думи и пожелания! Благодаря Ви от сърце за удоволствието, което ми създавате! Очаквайте включване и от мен с картичка за вас. :)

Някои снимки на картичките ползвам директно от блоговете на авторките, защото държа върху всяка снимка на картичка да има лого на автора. В случаите на липсата му или мои снимки, аз ще добавям адреса на блога/името на авторката върху снимката.

14. Katerina


13. Bearkis


12. Ivolina


11. Тони


10. Краси


9. Вили


8. Пепи


7. Вили


6. Ирина


5. Кали


4. Страхотна изненада получих и от 5-годишният син на Катето. Много целувки и прегръдки на малкия художник! :)



3. Катя


2. Гери


1. Тони

Няма коментари: