септември 02, 2012

My Blog Candy 2

Честито ми блогово рождено денче! :)) Ако трябва да съм точна, датата е 6-ти, но тъй като тогава се очаква да пътувам, а още не съм усвоила достатъчно блоговите опцийки за публикуване с отсрочка, затова леко предварително си честитя годишнината :)))
И така, бавно ли, бързо ли, дойде и третата навършена годинка, откакто открих това местенце и реших да споделям виртуално това, което изпълва ежедневието и свободното ми време.
Тази "почерпка" беше предвидена за предния ми блогов рожден ден, но за добро или лошо чак сега ще се случи. Поглеждайки назад във времето установявам, че и откъм публикации драстично съм намалила бройката в сравнение с преди, както и посещенията ми на местенцата, които с удоволствие следя, но както на всеки се случва минаваме през различни периоди, които носят със себе си и съответните емоции, желания и чувства и които ни карат да правим/не правим едно или друго .. Искрено се надявам и занапред да намирам времето и желанието да поддържам живо това мое местенце, както и да имам времето да посещавам местенцата, които ми носят истинска радост.
И сега да премина по същество към "почерпката".


Условието за участие е само едно - картичка, направена специално за мен. :)
Да, да, признавам си, подхождам напълно егоистично, но удоволствието да получиш ръчно направена картичка е несравнимо и затова реших да си го доставя. :) Та, така де, имам блогово рождено денче все пак. :))
Затова, дами, ако имате желание направете ми картичка и ми я пратете по пощата или ми я подарете лично. Свържете се с мен чрез мейла ми, за да ви дам адрес, а аз очаквам от вас същото. :)Защото аз от своя страна на всяка направена за мен картичка ще отговоря с моя такава. :)
Затова, ако имате желание да получите картичка от мен, освен възможността да спечелите и "почерпката", подарете ми картичка. :))
Не е задължително да правите специална публикация в блога си, ако не желаете. Нито е необходимо да ставате последовател на блога ми. Единственото нещо, което е необходимо да направите е да се свържете с мен по мейл, телефон, съобщение във фейсбук, за да разменим адреси. И картички. :)
Крайният срок за участие е 31 октомври. И тъй като има известен период, в който картичката трябва да пристигне до мен, аз ще публикувам своевременно вашите картички в специална за целта публикация в блога ми и те ще бъдат включени в "почерпката" в момента, в който заявите, че имате картичка за мен, а аз ще се надявам пощата все някога да си свърши работата. :)
След изтичане на срока една картичка избрана на рандъм принцип ще получи моето candy. Второ candy ще дам на картичката, която ме докосне най-силно и тъй като съм сигурна, че ще бъда затруднена ще има и няколко допълнителни candy-изненадки. Като силно се надявам да има все пак желаещи да се включат. :))
Ще покажа candy-тата малко по натам във времето, хихихи, да, за да имате причина да наминете пак към блогчето ми. :))
Надявам се и за вас да е интересно и забавно и да се включите в своеобразната ми "почерпка-размяна". :))

12 коментара:

Katya Kovacheva каза...

Честита ти трета блого-годинка в аванс :) Пожелавам ти здраве, време и желание, за успяваш да правиш онова, което ти носи удоволствие и те вдъхновява! С най-голямо удоволствие, ще се включа в празника по слуай третата годинка на блога ти! Идеята за размяна на картички,много ми допада, така, че започвам да мисля каква картичка да ти направя :)

Kakichka каза...

Честита ти трета годинка Светле, да ни радваш с още повече красоти и по-чести публикации. Винаги следя с интерес твоите творения - те силно се отличават от общата маса и са това, което именно харесвам в картичкоправенето - ръчни, уникални, творчески! С радост ще направя картичка за теб, най-малкото за да получа подобна красота и за себе си.
Хубавото е че имам време, защото определено ще трябва да е по-специална картичка, като за специална дама!

Petrа каза...

Честита блог-годишнина! Желая да си жива и здрава, и ти, и семейството ти! Пожелавам ти от все сърце да намираш времето и желанието да поддържаш блога :))), да ни радваш и мен лично, и вдъхновяваш!

arcadia каза...

Честита трета блого годинка, Светле! Талантът ти ми е бил вдъхновение за времето, когато започвах и аз с картичко-майсторенето! Хихи, още помня смешните въпроси, които ти задавах за различните техники и материали. Ще се радвам да участвам в твоето празненство. Макар да ми е нужно доста време за да направя нещо поне малко достойно, за да ти бъде изпратено. Поздрави

kenli каза...

Няма да пропусна да ти честитя виртуално и с картичка Ден-дена на твоето местенце, което ми е много присърце и което посещавам винаги с най- голям трепет и удоволствие!Поздрави от мен на най- креативното и иновативно момиче, което виртуално познавам!

Toni каза...

Честита годишнина и от мен. С пожелание за много вдъхновение, повече свободно време и радост във всичко, което правиш! Ще се включа с огромно удоволствие!

Анонимен каза...

Честито и да бъде все така и занапред!С интерес следя твоите търсения и се възхищавам на сътвореното от теб! Желая много здраве и много-много щастие, защото когато душата е пълна, тя създава прекрасноти!
Лара

krechi каза...

Честито и от мен! С пожелание за здраве, много креативност и да намираш повече време за посещения в блогопространството:)!

vilini каза...

Честито рожден денче!
Въобще не е игоистично картичката да е специално направена за теб.
Удоволствие ще е за мен, да направя картичка за теб......

Мария Стоянова каза...

Честита блог годинка и от мен. Нека още дълго време да ни радваш с красота, талант и креативност, които строят в изобилие от твоите проекти.

Veselina каза...

Честит рожден ден на блога, Светле! Макар и с малко закъснение, много здраве ти пожелавам, за да твориш все така вълшебно!

*щурчо* каза...

Честита блогогодишнина, Светле! Пожелавам ти всичко което правиш да ти носи удовлетворение и да изпълва душата ти с радост и вдъхновение, както това, което споделяш с нас пълни моята душа и очи и сърце ..
Благодаря ти за всички прекрасни, истински и пълни с любов мигове, които споделяш..
Надявам се да успея да се включа с нещо скромно в твоя празник!
А ти.....продължавай да бъдеш себе си..