октомври 06, 2012

подаръци

С огромно закъснение искам да благодаря на две дами, които усмихнаха деня ми, с прекрасните неща, които направиха за мен.

В началото на годината се включих в инициативата Pay it forward като заявих желание за получаване на подаръче от Еси.
Вижте каква страхотна подвързия получих, заедно с разкошна картичка. И то правени специално за мен! Сърдечно ти благодаря, Еси!



Използвам и сегашната публикация да напомня, че очаквам още два адреса от дамите, които се включиха при мен, защото до седмица би трябвало и аз да приключа с подаръчетата (най-накрая :))

Изказвам огромна благодарност на още една дама за страхотния подарък, който ми направи, отличавайки и моя картичка в предизвикателството, което задаваше в Картичкофуриите.
Вале, сърдечни благодарности!


1 коментар:

Valchen каза...

Светле, АТС-ката, с която участва в моето предизвикателство в КФП беше просто страхотна и нямаше как да не я отлича:))))