октомври 27, 2012

от мен за вас - част ІІ

Предполагам е излишно да казвам, какво удоволствие е да получиш картичка, предназначена специално за теб .. очакването, трепетното отваряне на плика и докосването до красотата, която някой друг е направил за теб, милите думи ..
Всяка картичка носи своя заряд, своята красота, своето послание .. Всяка картичка носи частица от своя автор ..
Затова реших в движение малко да сменя началните условия на моето blog candy 2, за което се надявам да няма недоволни. А именно, реших, че всяка една картичка ще получи подарък от мен, а не само няколко.
Реших също да променя и срокът за включване, като новият срок ще е - безсрочие.
Да, да, отново да се чете напълно егоистично желание. :)) Т.е. който иска може да ми изпрати картичка и в отговор ще получи картичка от мен + още нещо. :)
Надявам се, поне наполовина да успея да върна радостта, която аз получавам от вас.

И сега поредната доза картички, предназначени за момичетата, които се включиха до момента с картичка за мен.






4 коментара:

*щурчо* каза...

Светле, изглеждат прелестни...

Miss Emerald каза...

Светле, ти отвръщаш с не по-малко красота, раздаваш не по-малко трепетни чувства! Потопих се за пореден път в красотата и безкрайността на твоята прекрасна фантазия и креативност!
А картичката за тебе почти готова, остават само няколко детайла и се надявам, че при новите условия ще мога да ти я дам лично, така, както ми се искаше да стане всъщност. Но се бях притеснила, че крайния срок наближава и няма да успея. Поуспокоих се малко, очаквай съвсем, съвсем скоро включване и от мен.

Pepi каза...

Много са нежни картичките..толкова е вълнуващо да Очакващ ...картичка- истинска, която някой е направил и е вложил Енергия от себе си..Приятно ми е тук с вас в блого пространството...

Katerina Arsenova каза...

Светле, с такъв интерес те следя че нямам думи да опиша красотите които ме радват всеки път щом отворя твоя публикация. Аз също с интерес бих се включила в твоята Candy изненада. С много вълнение очаквай и от мен една малка изненадка.
Продължавай да твориш такива красоти и да ни радваш с твоята изобретателност и сръчност !!!

Поздрави,
Катерина