октомври 28, 2012

Коледа идва ..

Снощи реших да се захвана с нещо, което се каня да направя вече повече от половин година, а именно да си подредя панделките. :)) Не, не, не ми се смейте и не мислете какво пък толкова е трябвало да се направи. Защото бях стигнала до там, че сто пъти ми беше по-лесно да си купувам нова или да се отказвам от идея за панделка върху картичка, отколкото да намеря това, което знам, че имам. :)) Първоначално бяха разделени, всеки вид панделка съхранявах в отделно целофанче, но с течение на времето, при използването им и увеличаването им като видове ми беше по-лесно просто мятането им в общата торба, поне да са прибрани на едно място. :)) Мислех да снимам с какво се захващам, но ми се стори, че би било твърде фрапантно и компроментиращо за мен показването в какъв хаос ги държа тези така фини нещица :)). Затова само с думи ще опиша какво беше положението. Представете си най-голямата торба от Джъмбо (онази, ама най-голямата, като чувал, която е) и в нея на кълбо! всичко де що се зове панделки, дантели, въженца, канапчета, конци, тюлчета .. Всякакви цветове, материи, големини и дължини на едно място .. И каквото и да си представите ще е малко. :))
Резултатът - мне, не успях да подредя всичко за трите часа (дали не бяха и повече?!), през които се занимавах с това, но поне сега има разделение по материи. :)) Тепърва ме чака същинската битка по подреждането им, но на този етап съм доволна, та мога да изчакам още половин година. :))


Всъщност тази ми публикация я започнах не с цел `хвалене колко съвестен съхранител съм на панделки, а да споделя с вас коледното настроение, в което вече съм


както и как съвсем дребосъчестите парченца панделки вместо да бъдат изхвърлени могат чудесно да се впишат в общата коледна картинка (а и не само в коледни, а и във всякакви други проектчета). С което, естествено не откривам топлата вода, но ми се иска и аз да насоча вниманието към това какви красоти могат да се правят с отпадъчета.


Трябват ви само игла, конец, парченца панделки и мъниста.


Пришивате едно към друго парченцата панделки, които съвсем не е необходимо да са еднакви по вид и дължина и въпрос на вкус и настроение е тяхното съчетаване.


Перличка за акцент и воала, коледната звезда е готова.


Ето парченцата панделки внедрени в картички от сезон Коледа 2010.
Тепърва ми предстоят новите. :))


3 коментара:

Miss Emerald каза...

Светле, съвсем съвестно и образно се опитах да си представя хаоса, май почти успях, но не съм сигурна. Важна стъпка обаче си направила и съм сигурна, че може би и по-рано ще създадеш още по-голям ред. А идейката за оползотворянето на малките останали парченца много ми допадна и сигурно ще се възползвам от нея скоро. Благодаря!

krechi каза...

Имам много такива малки парченца. Нищо не хвърлям :). Точно това, което си показала ще използвам в следващите си проекти! Радвам се, че не съм само аз с такава идея.

Katya Kovacheva каза...

То без хаос, не може :))) Обаче колието, което си направила е прекрасно. Толкова е изящно и вълшебно, и ми създаде такъв коледен дух, че ще трябва и аз най-накрая да се захвана с коледните майстории.