декември 30, 2012

2012

беше интересна година. Имаше от всичко. И много радост, и много тъга .. Но такъв е животът .. как ще се насладиш и оцениш едното, ако не си минал през другото ..

Продължителното ми отсъствие от тук, реших да компенсирам именно с лека ретроспекция на 2012 като се включа и аз във Favourite Five of 2012 на Debby


Избрах 5 картички, които със сигурност не изчарпват моите любими, но тези 5 може да се каже, че са от картичките, които са с една идея в повече вложена емоция от останалите.

светът е за двама



sea breeze



розово сияние



пролетно ухание



стихии



7 коментара:

KalySto каза...

Разкошни са! Но моята любима от твоите е тази с чадърчето и червените цветя! Приказка:)

arcadia каза...

И аз съм впечатлена от тези ти творения, като изключим най-любимата ми с каляската на Пепеляшка, от тези пет най-страхотна за мен е с конете.

Katya Kovacheva каза...

Страхотен топ 5! Всички са разкошни, коя от коя по накипрена и пременена :) Аз не мога да определя фаворит сред тях, всички ми харесват!

SYLVIA-ANNE каза...

A beautiful card collection - I love them all!
Wishing you a very happy and joyous 2013 - Sylvia xxx

kenli каза...

За мен всички твои картички са " Топ". Творчеството ти е невероятно, изпълнено с много мисъл и семантика. Благодаря ти, че макар и рядко го споделяш с нас! Честита нова година и ти пожелавам безкрайни щастливи мигове с обични хора!

Мила каза...

Честита Нова година, Светле!
С пожелания за много здраве и любов за теб и всички близки до сърцето ти хора! И разбира се година пълна с много вдъхновение и усмивки!

debby4000 каза...

Absolutely love your gorgeous cards no wonder they're your favourites.
Thank you for joining My Favourite Five of 2012
luv
Debby