юли 20, 2013

Home, Sweet Home


Една картичка инспирирана от двойката гълъбчета, решили, че една саксия на терасата ми е идеалното местенце за отглеждане на потомство. И коя съм аз, че да им преча. :) Силно се надявам, че и сега (случва се вече за втори път) всичко ще мине по най-благоприятния за тях начин и отново ще се радваме на две малки пиленца. :)) 



С картичката, решена отново само с боички, ще се включа в
365 Cards: Day 199 - Earth Tones
и
The Play Date Cafe: Cream...Melon...Cantaloupe


9 коментара:

Veselina каза...

Прекрасна и с много топло излъчване картичка!

arcadia каза...

Картичката ти е разкошна, а новодомците ти на балкона силно ме озадачиха.

Hristina Antonova каза...

Страхотна е!!!

vilini каза...

Толкова невероятно звучи, но със снимковия материал просто съмнение няма...
Картичката е прелестна!

Bo каза...

Много е красива и уникална!

Arnoldo L. Romero, MLA каза...

I love all the dimension and texture in your card. Blessings!

anya каза...

This is beautiful. I love the little pearl eggs! So glad you could join us for this week's Play Date Cafe Challenge!

Michelle Looi каза...

Lovely card! Great layers
Thanks for sharing at 365cards!
~Michelle

Tonya Blagoeva каза...

Това е най-красивото дърво, което съм виждала на картичка скоро. Чудесна е, а историята с гугутките на балкона е страхотна. Дано по-често ви спохождат такива радости.