декември 10, 2014

My Angels


Не, не съм открила топлата вода. Поне не напълно. :)) И преди съм правила мини куклички (и ако имате търпение за скролване назад във времето ще ги видите :), но за сегашните вдъхновение ми бяха ето тези ангелчета от нета. Като реших моите да бъдат пременени. Естествено, според сезона. Любимият!
Тази година, освен всичко друго (и добро, и не дотам ..), поне ми даде време. Време за всичко, за което преди то все не ми достигаше. Или поне аз така си мислех. Затова и тепърва предстоят много проекти, които винаги съм искала да правя и да направя.
А като се замисля, нима времето не е един от най-ценните дарове, които може да получи човек?!






Изработката на тези летящи ангелчета е супер лесна, а забавлението е на макс. Могат да се използват както за коледна украса (за елхата, прозореца, абажура), така и като декоративни елементи за картички и опаковки.
Необходими материали - канап/въженце, дървено топче, върху което може да се нарисува личицето (аз съм използвала готово), малко филц, остатъчни панделчета, добро настроение и задължително търпение, заради миниатюрните размери.
Височината на моите кукленца е 8 см. от край до край. 


И естествено, няма как да не участвам с тях в коледното предизвикателство на Картичкофуриите - Вълшебно! Чудно! Приказно!

1 коментар:

Анонимен каза...

Страхотни са!